Thursday 5 May 2011

Suatu Penantian

Dah berapa hari aku menanti, masih tak kunjung tiba. Bayaran dah dibuat tetapi barang tak sampai-sampai.
Sebenarnya aku ni menantikan parsel dari penerbit buku Kaki Novel. Aku dah buat tempahan 28 April lepas.
buku yang aku pesan tu seperti berikut:-
Novel 566 Hari Mencari Cinta

Novel M.A.I.D

Novel Pilihan Mama

Sebenarnya aku dah baca secara online. Tapi hanya separuh sahaja yang di siarkan.So, ceritanya best nak tau apa kesudahannya, kenalah beli.

Semua novel dalam simpanan aku masih elok, sebab aku tak amik masa yang lama untuk membaca setiap buku. Jika ada sesiapa yang nak miliki novel terpakai boleh beli kat aku (sempat lagi promote).

Bila sudahnya penantian ini...

2 comments:

  1. hahaha...e novel yg dinanti2 sudah pun sampai.

    ReplyDelete
  2. nnt balik leh la aku khatam baca novel2 tu sume...

    ReplyDelete