Thursday 5 May 2011

Aku, Novel & Kristal

Hai, Assalamualaikum...

 Ini bukanlah blog aku yang pertama. Sebelum ni aku dah ada satu blog berkenaan dengan perniagaan yang aku buat. Kali ini sengaja aku ciptakan satu blog yang baru untuk aku meluahkan rasa hati aku dan berkongsi cerita dengan sesiapa yang sudi singgah di blog aku.

Puas juga aku memikirkan apa yang hendak aku namakan pada blog ini. Akhirnya itulah nama blog aku. Kenapa ya aku namakan sedemikian. Aku adalah aku..anak ke 2 dari 4 org adik beradik, isteri kepada seorang lelaki yang aku cintai dan ibu kepada 3 org anak yang aku kasihi.

AKU (sekadar gambar hiasan)
 Dikala aku kebosanan, novel yang akan aku cari. Tak kisahlah, buku atau online. Setakat ini koleksi novel yang aku ada lebih kurang 20 buku. Tak banyak sebab aku baru lagi mengumpul novel ni. Minat membaca dah lama sejak di sekolah menengah lagi. Selain novel lain2 bahan bacaan ada juga aku simpan sebagai rujukan.
Novel yang paling aku suka
 Sejak aku berkahwin, aku mula menjinakan diri dalam dunia kristal. Sehingga sekarang aku masih lagi bermain dengan kristal. Kristal merupakan pendapatan sampingan aku. Dikala mood aku datang maka rajinlah aku 'bermain' dengan kristal.
Batu kristal
 OK lah, buat http://cthaslinda.blogspot.com/ dan http://mummymikhailnlutfi.blogspot.com/ , kamu adalah sumber inspirasi aku..

1 comment: